trettitvå vaken och en inte

hej
har du ett förslag på ett bloggnamn á la perfekto
ge det till oss vettja
jag är less på rapid
de e typ fult

att vara vaken en dag en natt och en dag har varit mycket roande med bara ett litet ynka lidande:
ont i magen
allt känns som en dimmig gröt
men de va fint
new moon satt där den skulle
precis på samma ställe som för miljontals andra unga damer
ett fenomen
kanske

¨åh jag längtar till lördag
imorgon
undra hur jag ska få mitt ojämna otämjda hår på plats som alla andra
det kommer troligtvis sluta med katastrof
nice


ganska romantiskt
längtar efter perra väldigt mycket nu
på lördag på lördag på lördag
nice

ikväll ska jag emma och susa vara ännu mer kommersiella och se idol
amen de e ju nice

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0