oj

jag har hål från alla mina två lektioner imorgon
så därför envisas jag med att sitta här.
egentligen vill jag sova
men det är ledighetens fel till att jag sitter kvar.
tanken på att broder nu mycket troligt kan sitta på någon soft bar
i 25 graders värme gör ingenting bättre.
imorgon klockan 23:59 sitter jag längst fram på new moon premiären.
det ska bli ett sant nöje!
det ska inte bli ett nöje att åka till skolan på fredagen.
det ska inte bli ett nöje att stiga upp på lördag heller för den delen.
buss mot norsjö > länsträning > åka hem >
dansföreställning > åka tillbaka norsjö > länsträning > åka hem.
fan
osammanhängande bajsinlägg
bäst jag slutar
/mimmi

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0