det är ganska kul att dansa konstiga danser ibland

hej norran citat:
Den tydligaste trenden var emellertid, och kanske inte särskilt förvånande, Michael Jackson vars låtar återkom med jämna mellanrum – faktum är att avslutande numret ”Spöktimmen” till stora delar byggde på koreografin och kostymjobbet till videon ”Thriller”. Att döma av de öronbedövande applåderna var det också det mest uppskattade inslaget under kvällen.



hej norrans bilder
jag kan vara en riktig snoare om jag vill!

imorgon har jag prov på fjällboken
hej glaciärer och laviner
och hej på dig svenska fjällvärlden och hängdrivor
det var dumt av mig att skjuta upp plugget såhär långt

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0