där vi båda står

hur kan jag må bra och dåligt samtigit?
hur kan jag orka diskutera med min samhällslärare
trots att han har all makt i sina händer?
hur kan jag ha ca 50 prov och 63 inlämningar till vecka 50?
hur kan jag känna mig hel och halv på samma gång?


idag har jag varit känslosamma mimmi
jag blev ledsen när jag såg killen som alltid sitter själv i matsalen, sitta själv idag igen.

sen var jag nära på att börja gråta till Jeff Buckley

det är inge bra att sitta uppe till sent på natten. då tänker man bara för mycket.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag börjar typ gråta varje gång jag ser den ensamma killen sitta ensam i matsalen eller gå ensam i korridoren!

2009-11-26 @ 18:09:24
Postat av: sigen

ÅH ENSAMMA KILLEN! :(

2009-11-26 @ 22:24:43
URL: http://www.uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0