you're the nicest thing i've ever seen


gölli

Händelse rik dag. Kan nämna 3 grejor.
Grej nummer 1: Jag och Ida kommer cyklandes på liten cykelväg. Vi får möte av en kurd. Vi börjar vingla och varken vi eller kurden kan bestämma oss om vilken sida av vägen vi ska ta. Vi blir cyklandes så i en evighet, kändes det som. Vi och kurden brister ut i skratt. När vi äntligen har lyckats passera varandra kommer en tant, och samma sak händer här.

Grej nummer 2: Ida tar av sig sina vita tygskor i H&M's provhytt. Stanken sprider sig i provhytten och ingen av oss kan andas. Den spred sig tydligen inte bara inuti provhytten, för utanför hör vi en konversation mellan två personer:
- Känner du vad det luktar, eller är det bara jag?
- Jo, jag känner. Typ hundbajs eller fotsvett eller nått?
- Ja, exakt. Måste vara hundbajs. Tänk stackaren som trampat i det på stan.

Grej nummer 3: Ida jag, cyklandes, gågatan, i stan då vi passerar en tjej/dam/kvinna med keps som tittar snett bakåt. 2 sekunder senare trippar hon rakt in i en lyktstolpe och ett klingande ljud skapas. HAHAhhh headkling så kallat. Därefter säger hon - aj!

heh måste ut i det fina vädret NU
förresten, hunden i mitt förra inlägg den är cool ellerhur??!
En sån har min farbror skaffat.
/ mimet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0