vaken

hej hallå!
har äntligen sommarlov i ca tre veckor innan skolan tar över igen..
detta har jag alltså hunnit med två lediga dagar jag har haft:
1. badat bubbelbad och haft namngivnings-cermoni åt de 4 elementen
2. ätit våfflor på balkong över stan
3. köpt nattduksbord och lakan
4. åkt båt till ö med massa släktingar jag inte sett på flera år
5. spelat volleyboll och åkt "flotte" bakom båtn
6. varit kärare än någonsin
7. sett benjamin button
8. klippt mig
9. färgat håret åt det mer juli-naturliga hållet
10. solat på strand
11. sett på utsikten vid bjuröklubb
12. köpt kamera
13. pillrat ut slingor ur en tajt vit mössa

och nu snart bär det iväg till falket för kvällsdopp och vet du vad, JAG SKA TA BILDER FÖR JAG HAR EN KAMERA NU! jag tycker vi alla säger halleluja till det och praisar lorden.

/julianot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0