b

Inget dokument inifrån här inte då filmkvällen med syster började bra men slutade i bråk och tårar. Heh syskonkärlek jag lova.


Har just för stunden blivit lite inspirerad att göra en JAG VILL HA-lista. Bra för mig så jag får lite struktur på min vanligtvis ostrukturerade vardag. Kanske bra för er också då ni får en inblick i min för stunden lite strukturerade vardag, kanske dåligt för er då ni kanske blir ledsna för att jag vill ha en slokhatt.

okej då kör vi:
1. JAG VILL HA EN SLOKHATT
2. JAG VILL HA DR MARTENS-KÄNGOR (SVART GLANSIG ELLER RÖDBRUN?)
3. JAG VILL HA PER HÄR
4. JAG VILL HA LEDIGHET OCH INGET JOBB
5. JAG VILL HA PENGAR (VILKET TVINGAR MIG TILL ARBEIT)
6. VÄRLDSFRED
7. KÄRLEK FRÅN OCH ÅT ALLA
8. MARIJUANA
9. ETT NAKET LIV ELLER MÖJLIGTVIS UTSVÄNGA BYXOR OCH EN BLOMMIG BLUS
10. EN HIPPIE-VÄRLD
11. SKOJAH
12. ELLER TYP INTE
13. JAG VILL HA EN HIPPIE-VÄRLD
14. JAG VILL HA LUGG ELLER INTE ELLER BEIGE ELLER BRUN HÅRFÄRG ELLER LÅNGT HÅR
15. JAG VILL HA ETT NÄRMARE FÖRHÅLLANDE TILL VÅR SVENSKA NATUR
16. FILM TILL MIN NYA KAMERA
17. SJÖMANSKLÄNINGEN SOM FINNS I ETT LAGER I USA
18. PER HÄR
19. TACOS
20. JAG VILL ATT CLARA INTE SKA VA ARG PÅ MIG LÄNGRE
21. JAG VILL ATT JAG SKA SLUTA LÄNGTA OCH TRO ATT DET ÄR HÖST OCH UPPSKATTA SOMMARN SOM NU ÄR KOMMEN
22. JAG VILL HA ASTRID LINGREN-BOXEN


Jag blir tokig på din frånvaro

Was that it?
That was it.

God natt!
/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0